Pages

Monday, May 20, 2013

Hari Belia Negara Peringkat Negeri Perak..

Assalamualaikum


Hola..Last weekend aku bekerja, aku dipanggil last minute untuk bekerja sempena sambutan hari belia..kerja weekend???heheh..apa boleh buat..aku suka je bekerja weekend walaupun tak dapat OT tapi boleh dapat CUTI..heheh..kumpul2 cuti...ahakss...tadela aku suka je bekerja dengan masyarakat sebab aku nak melatih diri aku berkomunikasi dengan masyarakat..boleh mendidik aku agar tidak sombong dengan orang..aku kena berusaha melatih diri aku agar tidak sombong dengan orang lagi satu aku nak melatih diri aku bagaimana nak buat event supaya akan datang bila aku pegang projek aku boleh membuat dengan usaha sendiri insyaAllah...eh..eh..tapi ini tak bermakna aku SOMBONG tau...amboi cek tak sombong naa..ok.berbalik pada topik..aku bekerja pada hari sabtu dari pukul 9.30 pagi sampai pukul 10.00 malam dan tempat berlangsungnya event adalah di sungai siput..team yang aku join pada kali ni adalah team unit ksociety..pada sebelah siang adalah pameran booth untuk orang awam di sekitar sg. siput dan acara kemuncak adalah di sebelah malam yang mana sambutan hari belia ini dirasmikan oleh Menteri Besar Perak.. Pelbagai aktivti yang menarik yang telah dianjurkan oleh pihak penganjur iaitu Majlis Belia..antaranya autoshow, pameran booth, pertandingan battle of the band (sangat hebat tau, banyak juga kumpulan yang menyertai dan mereka sungguh berbakat..) dan banyak lagi.. Aku suka pada sebelah malam sebab ada pertandingan sepanduk kreatif dan tepok sorak oleh belia-belia yang dibawa khas dari pelbagai daerah di negeri perak..mereka sangat hebat..daebak!!!






dalam sibuk bekerja, sempat juga bergambar dengan shahrul shiro..ala..maharajalawak tuuuuu..hehhe

 


sungguh kreatif mereka..daebak!!!



antara aktiviti yang menarik...pengalaman sungguh bermakna..chaiyok2..ok setakat ini dulu kite tunggu entry yang lain ~daaa


No comments:

Post a Comment