Pages

Tuesday, May 7, 2013

Misi Running Man: SK TITI SERONG

Assalamualaikum

Hollaaaa...untuk entry yang ketiga nie aku nak cerita tentang event yang syarikat aku anjurkan..event ni dinamakan Hari ICT dan Program Bantuan Komputer..event ini diadakan di sek titi serong, parit buntar..seramai 12 orang kakitangan telah turun untuk menjalankan tugas..event nie telah dirasmikan oleh Datuk SS merangkap setiausaha sulit MB Perak...ini adalah pengalaman pertama aku bersama Datuk SS..Ok nak dijadikan cerita event ni berlangsung pada hari sabtu tetapi dukacita dimaklumkan aku da apply cuti pada hari jumaat...aku dan bos aku merangkap kakak opis aku bertolak pada pagi sabtu..team satu lagi telah bertolak awal..keesokannya aku bangun awal disebabkan aku da berjanji dengan kakak opis nk bertolak pada pukul 6 selepas subuh...memandangkan rumah aku jauh dan hujan lebat aku sampai ditempat yang dijanjikan pada pukul 6.30...maaf kak erny...aku dan k.erny bertolak pada pukul 6.30 dr ipoh terus ke titi serong..kena drive laju2 tapi mematuhi had laju juga sbb event stat pukul 8 pagi...bila sampai kat tol exit bandar baharu kami da tak tau nak masuk simpang mana..nasib baik papa go k.erny berfungsi..waze aku plak buat hal (kawan2 papago dan waze adalah satu aplikasi GPS, kawan2 boleh download di playstore bagi yang menggunakan samsung)...so misi running man kami adalah untuk sampai ke sk titi serong. tq to papa go k.erny akhirnya kami sampai... =)



No comments:

Post a Comment