Pages

Thursday, May 16, 2013

Triple-B live in Malaysia ~


Assalamualaikum

Triple-B???apakah??ok triple-b merupakan 3 group korea iaitu Big Bang, Beast dan Btob..so thats why aku gelar 3 kumpulan ni as triple-b memandangkan aku pun minat lagu dorang..iya kah??kah kah..jap2 jangan melatah..itu dulula beb..sekarang aku layan je tapi tak fanatik macam dulu.. Cakap pasal K-Pop, aku  dulu fanatik sangat dengan kpop..hahah..percaya tak aku sanggup beli dvd,vcd apa ke jadah d..d..d semua yang original untuk tengok konsert n lagu dorang. I bet ramai giler fangirls kat luar sana yang sanggup bermati-matian untuk K-pop hehe macam aku kan???..hahah.. Kekadang aku heranlah, korang (k-popers) tau je bila kumpulan mana nak datang Malaysia. Tetiba dah ada kat KLIA. Macam manala korang tau??? Ramai juga yang aku perasan, sanggup beli tiket mahal-mahal semata-mata nak tengok dorg live..kalau aku, aku rekod je kat umah..astro beyond kan ada tak pun download je kat you tube...haha..
 





p/s : Bagi yang meminati artis kpop, berpada-pada juga ya..ini semua di dunia ingat juga di akhirat sana =)

No comments:

Post a Comment