Pages

Wednesday, May 8, 2013

UNFRIEND !!!!



Assalamualaikum

Hola...apa erti sahabat bagi korang..bagi aku sahabat ialah di kala kita suka dia ada, dikala kita susah dia pun ada..kalau istilah sekarang bff aka bestfriend forever..aku suka berkawan tak kira lelaki mahupun perempuan..kalau aku berkawan dengan lelaki aku masih jaga batas-batasnya ialah kita orang perempuan mesti jaga batas-batasnya.. dari kecil sehingga besar aku tak ade yg close dengan aku tapi aku menghargai mereka sebagai sahabat.. walaupun aku tade yang close dengan aku, aku sayang mereka n sentiasa jaga hati mereka.. dan insyaAllah satu hari nanti aku pasti akan mempunyai close friend dengan aku di kala aku susah dan di kala aku senang iaitu insan yang bergelar suami..amin2..setakat ini, bestfriend aku yang aku hargai sangat adalah mak aku, insyaallah aku akan menjaganya sampai ke syurga, ya Allah kau berilah kekuatan itu..aku sangat hargai juga sahabat aku yg aku anggap seperti kakak..hehe..kakak persona =)...terima kasih di atas segalaanya..walaupun aku ni masih muda..cewah perasaan kejap tapi aku banyak belajar daripada pengalaman kakak persona..aku juga mempunyai sahabat aku yang aku rasa aku begitu close dengan dia..aiseyy da lama aku tak kontek bakal lawyer ni..sahabat aku ni masih belajar dan merupakan pelajar jurusan undang-undang di unisza dan merupkan pelajar tahun akhir..semoga sahabatku ini berjaya ddunia dan akhirat..amin2.. di kala aku menulis entry ini aku rasa aku merindui saat bergelar sahabat semasa belajar..hahah..aku dikira bukan yang sopan lembut..bak kata jambu muka legend tapi hati jambu..ahaksss..akukah itu??hahahha.. tapi bagi sahabat2 aku yang baca blog ini..ewahhh..aku ingin meminta maaf andai aku ada terkasar bahasa sepanjang pengenalan kita.. =)







Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.




No comments:

Post a Comment