Pages

Thursday, February 19, 2015

Semangat 2015 ku...arghhhhhhh...

Bismilahirahmanirahim...

Assalamualaikum..

"Gemuruh jiwa semangat membara....."

Semangat??hehe..sebenarnya semangat aku da lama hilang selepas ayah pergi meninggalkan kami...aku datang kerja semangat ntah kemana..aku nak cari balik semangat aku ni susah tau...haha...
 Jadi aku ambil pendekatan ambil semangat orang...hehe..contohnya..nama semangat ni..

1)Semangat PAPER!!

Semangat paper..hehe..semangat paper ni datang bila aku tade mood nak buat kerja, tade idea..semuanya berkaitan kerja..Al maklumla, terpaksa cari semangat untuk menempuh 2 tahun ni...huhu...paper on MASTER?sejujurnya aku nak kembali belajar, itupun arwah ayah aku nak aku sambung sebab arwah ayah aku tahu situasi tempat kerja aku ni..tapi semangat tu da lama hilang sebab arwah ayah da pergi..(hey nisa alias, Allah dan ayah tak suka ko macam ni tau..gedebusss...)...jadi plan aku untuk tahun 2015 ni nak sambung master...InsyaAllah..doakan ye..

2)Semangat SHOPPING!!!

Keluarga aku memang tahu..aku kuat shopping...kalau aku tengah marah atau moody kat rumah, dorang kat rumah ni mesti ajak aku pergi shopping...window shopping pun jadilah..haha..dorang cakap aku punye falsafah (Buy First..Cry Later...)..haha..yeszaaaa...sesuai dengan aku nokk..

3)Semangat MUHASABAH!!!

Alhamdulillah, di kala aku lalai, aku punyai kelebihan untuk aku tidak lalai...aku suka membaca Al-Quran..dan aku mengharap sangat al-quran menjadi pendampingku..menjadi sahabat baikku..yelah.kalau kita gembira kita baca al-quran begitu juga kalau kite sedih...and i love to be myself..alhamdulillah

4)Semangat..........

Setakat ini, ini je semangat aku yang aku tahu...nanti aku update yang aku ingat..hehe..


No comments:

Post a Comment