Pages

Sunday, May 17, 2015

Konvokesyen UITM..

Assalamualaikum

Isnin yang lepas aku dan family aku hadir ke konvokesyen atiqah adik aku..Untuk kali ni aku tak masuk ke dewan bersama umi, awal perancangan memang aku masuk tapi aku bagi adik aku salsabila masuk ke dewan bersama umi... Ini adalah konvokesyen kali kedua bagi aku dan family menghadiri tanpa ayah tersayang...we miss u ayah(Al-fatihah)..



Tahniah adikku, Nurul Atiqah Binti Mohamad Alias di atas kejayaan kamu...ya..dean's list k..dalam satu kelas yang seramai 100 lebih hanya 7 orang je yang dapat termasuk adik aku...haha..aku ni je yang banyak main..haha


Masa ni aku dengan umi tengah tunggu atiqah touch-up dekat SACC Mall...


Masa ni aku, mira dan pok jat jalan2 kat GM klang...well, aku pantang nampak gambar atau ayat2 macam ni..haha


 Inilah hasil menunggu konvokesyen selesai...aku dengan mira beli beberapa unit lego..so yang ni hasilnya gitar..aku punye drum..da siap pun..nak letak kat meja pejabat..hehehe

Kali ni pic banyak ambil kat padang UITM..hehe...cantik plak tengok...


Gambar ni adalah gambar potrait kami..memandangkan tiqah tak nak ambil gambar studio...so ni jela gambarnya..tapi aku sungguh terharu sebab mereka ni meraikan bersama-sama dengan kami...terima kasih Ibrahim (bakal tunang tiqah), mak ibrahim dan adiknya  yang sudi bergembira bersama kami.. Aizat aka pok jat (tunang mira)..yang shift kerja malam abis pukul 8 pagi terus ke shah alam meraikan bersama kami...

Sebenarnya,kami adik beradik plan nak pakai baju warna pink sebab tiqah nak warna pink..aku dengan umi ambil warna maroon..mira dengan salsabila biru..so combination warna ni tanpa dirancang.. =) 


Terima kasih juga dekat adik sepupu yang sudi bersama kami..we love u fatin =)


p/s : Al Fatihah untuk arwah ayah dan mak yang (mak fatin)

1 comment:

  1. Tahniah Mak Iti.. ;-) errmmm, bukan setakat padang UITM je cantik tau..alumni UITM laaagiiii caaaannnttteeeekkkk..awww! ;-)

    ReplyDelete