Pages

Tuesday, May 12, 2015

Persediaan Percutian..

Assalamualaikum semua..

Percutian kali ini sebenarnya bukan dirancang tapi disebabkan kami da lama tak bercuti tambahan umiku yang terlalu sibuk dengan banyak benda maka bercutilah kami di Bali...di bali tau bukan pulau redang...hehe..

Aku apply cuti awal dari bulan 3 lagi almklumla eksaited nak pergi bercuti ye..hehe..dan ini kali pertama aku bercuti panjang...yela sampai ada ofismate aku bertanya aku cuti lama pergi mana....haha..well biasenya aku kalau aku nak pergi mana2 aku biasenya terjah je tak plan pun..tapi kali ni disebabkan aku nak pergi over the sea..hahah..maka aku buatla research sikit2..

Disebabkan aku eksaited sangat nak pergi overthesea..segala keperluan aku beli dua hari sebelum bertolak ke bali..aku tukar duit pun dekat AEON station 18 memandangkan aeon depan rumah aku..keperluan adik-adik aku, aku da beli awal2 macam sneakers dan baju. Keperluan umi aku pulak aku beli masa cuti hari buruh..



Betapa eksaitednya kami, sebelum pukul 10 pagi kami da terpacak dekat depan pintu AEON station 18...tapi memang seronok shopping masa ni..tade orang..hehe


Nampak tak siape yang lagi eksaited..hehe.. =)





Disebabkan sneakers aku, aku bagi kat adik aku sebab dia nak backpackers..aku pun beli sneakers baru kat sini...



tempat pertukaran wang..sebenarnya dekat sini mahal sikit die charge...tapi apakan daya..depan rumah aku je..hehe


Inilah hasil daripada pertukaran wang.. =)


Ok persiapan pun da siap maka masa untuk persiapan beg dan persiapan diri untuk menaiki airbus =)..untuk tu aku akan cerita di entry lain... =)..bye..

No comments:

Post a Comment